Saturday, November 24, 2007

名人蕭定一論港女

從另一角度,聽聽名人甚樣看港女
Part1



Part2

8 comments:

Anonymous said...

哈哈! interesting. 男人的妒忌心是很重的. 那個”爬樓殺女友的人...壞的男人比傻的男人好! :P 女人可愛一點是有人養的,說話滑一點是有男人”就”的, 很早已明白這個道理了.

陳大文部落 said...

呢條友整容皇...老實講,古惑仔0黎 。

賭徒 said...

佢古唔古惑,我唔知

佢三十幾歲人已發了三次達,破產左三次,今次又發第四次達。全是股市帶佢升升跌跌。

賭徒 said...

小妮,

看見妳精心可愛的 blog 佈置,也明白你是醒目女一名,知道這道理的重要性 :P

陳大文部落 said...

小妮....

[ 女人可愛一點是有人養的,說話滑一點是有男人”就”的...] ...

仲有! 女仔 [ 港 ] 一點,係有男人 buy 的。

@@"V~

______________________________

賭徒: 佢老豆肅若元炒股仲勁,我係佢長期聽眾 ,幾過癮下。

Anonymous said...

Chan Tai Man and Gambler - 他有父蔭, 很多事情得來比較易.

做女人"識Do"是很重要. "唔識Do"的女人都可以有老公, 但大多是冇咩事業的.

陳大文部落 said...

小妮:

我只能說,幾乎可以肯定地說,唔識 do [ 尤其極為臭串 ] 的女人,都不會嫁得好的,一係嫁個無Q 用的小乖乖;一係嫁個古惑仔( 古惑仔不是指行古惑果種 )。

就算不是嫁得好,感情生活都不愉快,傷得很重、死得很慘。

講晒。

pakman said...

蕭定一 does not the tackle the fundamental psychological problem.

I will answer him...

Let me find a TV show to do it. hahahahah