Sunday, November 18, 2007

特別網誌:Yahoo Blog 已進行 [ 港女 ] 搜尋過濾

[ 此乃特別網誌:請各位注意 ] 關於 [ 港女 ] 在 Yahoo Blog 的過濾

近日,Yahoo 相信已對其所屬的部落格 Blog 進行言詞過濾,現在於 Yahoo Blog 主頁打上 [ 港女 ],不會有任何搜尋結果;而之前打上港女一詞,會有多達 愈千個搜尋結果,包括 Blog 文章,Blog 標題、甚至有 Blog 文其中含有 ( 港女 ) 字眼的,都會顯示。 但現在,打上 [ 港女 ],只會出現 [ 沒有結果 ]、或 出現三個全無關系的搜尋結果。 Yahoo 在近期的介面改動中,相信也連帶進行了對一些敏感言詞的搜尋過濾。

另外;Yahoo 新介面也已全部改為以明星 Blog 為主,此舉和上述的言詞過濾動作,可能是雅虎的新方針。

29 comments:

Anonymous said...

是不想再有人在Blog中開"大規模"戰場嗎?

基本上, 現在你輸入"港男"也好, "港女"也好, 也沒什麼結果好看的.......
只看那些 "明星" 們能否 "高抬貴手" 了.......

賭徒 said...

YAHOO 是 IT 的巨人,道德的侏儒
BLOGGER function 落後,我也堅持使用,就是這個原因。

陳大文部落 said...

這是近一星期,我發覺我個 Blog 溜覽人數無故地由平均 > 300 ,暴跌至 < 110 ;而不止一個讀者向我詢問,我是否關了 Blog 之類,因此我便留意了。


我的 blog 本來是 Yahoo 精選 Blog ,但近日 Yahoo 已進行言詞過濾,一律把 [ 港女 ] 相關的搜尋過濾,而我的 Blog 自我介紹及文章有 ( 港女 )字眼,已即時被剔除出 Yahoo 精選。

而有不少讀者都透過我在 google Blogger 的 gmail 向我表示點解我個 Blog 變了
( 未建立網誌 ) ,我個 Blog 溜覽人數也由平均的 過 300 人 暴跌至 100 ~ 110 人、 新的網誌又經常看不到。

你們可以試一試,在 Yahoo Blog 主頁搜尋 [ 港女 ]一詞,由以前成千個搜尋結果,現在只剩 3 個,而且都是沒有關系的。 全香港完全 0 % 人談 [ 港女 / 港女字眼 ],你覺得有無可能? 根本都不合常理吧。

問題:

1. 有乜理由唔止一個人話很多時看唔到我的網誌 ?

2. 簡單地小試驗,在 Yahoo Blog 主頁,以前打 [ 港女 ] 有升近千 search 結果,但而家係 3 個!仲要係唔相關既,有無可能全港 0 % 人談港女,就算是字眼 [ 港女 ]都是 0 % ?

3. Yahoo 精選欄,我的 Blog 簡介是[ .....Chan Tai Man ...乜乜乜 另一角度....港女問題....乜乜乜...] ,但突然唯獨是把我剔除精選欄,其他的仍然在,點解淨係剔除我?

自 Yahoo ( 改進 ) 介面後,它的所謂精選 Blog 幾乎清一色變為明星 Blog 。但以前尚算各類都有。

http://hk.rd.yahoo.com/blog/mod/art_title/*http://hk.myblog.yahoo.com/hkgal-today/article?mid=1966

Anonymous said...

唉! 他們在promote那些"今天我吃了炒飯 好好味", "昨天心情不太好", "今天隻狗病左" 的blog , 以上一切關我鬼事咩! Nothing to discuss about.

諷刺社會怪現象的blog又唔見佢地promote.又或者香港根本很少這些blog.

宇宙人 said...

會唔會又係明光社丫啦 ?

陳大文部落 said...

anon~ :

我覺得頗為奇怪,如果 Yahoo 是基於 [ 有人在 blog 談港女可能引起社會不和 ] ;但事實上現時港男港女問題已進入反思期,是甚為和諧,而在下或其他一些寫手,亦是以較冷靜的取態來談男女問題。

不過,如果 Yahoo 奉行這種 [ 不如唔好搜尋到、其實看不到還乾淨 ] ,這便倒行逆思,越叫人看不到,越令人產生猜想。

如果連 [ 港女 ] 一詞也接受不了,搜尋不到 港女兩隻字,難道就等如沒有存在?

另一個[ 笑看香港政治 Blog ],內裡有港女文章,也有談論香港政治,都是同一時間即時剔除。

請看以下 精選blog ( 有新加入 ) 舉例: [ http://hk.myblog.yahoo.com/mygirl-home]

http://hk.myblog.yahoo.com/yourchoiceyourvoice

http://hk.myblog.yahoo.com/steven-river/

http://hk.myblog.yahoo.com/traylee2004/

]

例如陳方安生競選 blog 即時為精選。
Steven River 幾乎每篇網誌都一樣,但永遠精選。 其他精選的都是談今日去那裡吃飯,男朋友同居、換了一盞燈、H&M shopping.

你們可以去看看 Yahoo Blog 首頁,便有新一輪精選 blog.

陳大文部落 said...

Yahoo 方面可能看到在下所言,特來我 Blog 特別留言 :

((((( 因為blog的searh有問題,所以search 結果有問題, 帶來不便, 十分抱歉. )))))


啊......是但啦。

咁其實即係認左囉。而且亦好直言唔怕同你認,即是話:係。咁點丫?係咁呀,點丫 。

Anonymous said...

多謝Carole比面. :) 小妮又冇咩外國情懷, 但可以參考人家的長處, 改進一吓也好的.

本人對香港流行曲真的很失望, 歌星是不用懂唱歌的. 最可惜的是愛聽流行曲的人都覺得自己膚淺! 做人要捍衛自己熱愛的東西才對啊!!怕咩人家說自己膚淺?喜歡就是喜歡!

chan Tai Man - "換了一盞燈"的精選blog! 哈哈哈!

賭徒 said...

你地唔講開都唔覺,一些寫埋 d 情情塔塔,生活 d 無聊事的 blog 就好受歡迎。

所有 informative 或 analysis 的 blog 就無乜人有興趣睇或留言。我個 blog 便是這一類,現在還好有一位讀者做長期捧場客,她還肯看我的劣文,我還會繼續寫下去。當無人睇時,就我封筆之日。

陳大文部落 said...

睹徒:

係架,真係有 d 寫下時事,分析,甚至經濟之類,而且寫得唔差,佢地既 blog 無乜人問津。

唔好話情情塔塔,有 d blog 係女仔既,喂,網誌真係講下今日去左 H&M,買左個蛋糕,買左套衫,LV 分享,扮下靚,但無內客架喎,淨係貼幾幅相,咁一日可以五、六百人睇架喎,嘩,好變態。

好似而家 Yahoo 咁樣取態,呢 d 其實都屬於言論壟斷行為之一。即是唔會明言唔俾你睇,但你咪寫囉,永遠 search 唔到你,你個 blog 成日唔知點解 [ 未建立網誌 ] 、新網誌通知電郵時有時無,咁咪令你不知不覺唔會再追落去囉。

我都有睇你網誌的,不過無乜留言咁解,鍊都有睇小泥音樂日誌,另外有 d 係文字為主既,但未必留言。

賭徒 said...
This comment has been removed by the author.
賭徒 said...
This comment has been removed by the author.
賭徒 said...
This comment has been removed by the author.
陳大文部落 said...

講到封筆...

我真係唔知,我會叫做停寫。當寫文變為無觀眾時,即是寫左都無用,唔通寫俾自己睇咩。

香港地,所謂討論區我唔玩既,因為受眾好雜,而且討論區水平真係唔夠 Blog 。討論區好多係九唔搭八。

Blog 已經係 [ say something to public ] 的幾乎最後渠道,如果到一個地步,你寫既野,由供應商唔俾你發放,或好難發放,咁已經等同阻止人寫。

在下的文,唔係無讀者,而係讀音根本好難接觸到,呢種現象好反智。

google blogger 好好多,起碼唔會特別阻止 blogger 寫野,但我雖然只係接觸 blog 幾個月,都發覺真係 女仔 blog ,無論點都自然會有基本捧場客,而 google blogger 缺點係你較難話俾人知你有個 blog , Yahoo 就似大眾雜誌式,好易知有新 blog 。

現在 [ 如何睇 blog / d 人會睇乜 blog ] ,係好反映社會精壯年齡層的取態。

賭徒 said...

我剛剛睇完個潮女講自己一week情的潮 blog,仲要講埋真名示,勇者無懼。

又要玩火,又要自憐,見到佢都可憐。

在討論區或 blog 中講自己一夜情的港女真係唔少。依幾年都睇過好單,睇到有 d 悶。最傷果個,玩完後放唔開,每晚飲酒自醉,足足成年半後才 recover 到。

有時打開 d 女網友網上書櫃看看,她們看書真多,但大部份都是愛情小說。她們對愛情實在存有大多幻想了。但香港又男少女多,樣貌品行不是大標青的一群,長期受單身之苦,忍不住玩一晚/一week情實在可以理解的。我上文中所講的花花公子在香港實在不少,並且男性的性慾向來都是衝動的一群,有時送到埋黎唔食咩。

Anonymous said...

病態賭徒 - I support you!

我發現又有個小妮blog,但她叫做"小妮小妮小小妮"!!!!!
http://hk.myblog.yahoo.com/siunii-siunii

賭徒 said...

小妮,

謝謝你的支持
小妮和陳大文的名字實在太普通了,很多網頁都也到相同的名字。

我的名字病態賭徒比較特別些,只有醫療網站或神經科部門才找到。哈哈~~~

陳大文部落 said...

唔......@@~

我唸住想開個 blog ,個 blog名叫 ...唸緊~

1. 陳師奶 Blog
2. 小泥日誌 ( 係小泥,無打錯字 )
3. 支持港女 ( 繼怒插港女後...力作 )
4. 這條腰雖然粗
5. 渣沽沽 網誌
6. 盲光社 Blog

賭徒 said...

哈~哈~

如果 leona 看見這條腰雖然粗有什麼反應呢?笑死~~~~

陳大文部落 said...

其實我好鍾意 [ 這條腰雖然粗...] ,當然同 leona 沒有關系,只是攪個 gag 而已。

或者:

盲光社 Blog 都幾正...

Anonymous said...

Perhaps"小泥陰質日誌". To talk about the 陰質 things in our society.

陳大文部落 said...

小妮準備脫痣 ......

Angel Mandala 天使曼陀羅 said...

So horrible? 我們是否要大撤退?

Angel Mandala 天使曼陀羅 said...

Chan Tai Man, how about "淫審處" for your new blog name?^_^

陳大文部落 said...

咦,Angel ,妳好。

我有睇你一系列保育網誌,近日妳少了網誌,是忙嗎? :)

如果用淫審處;可能 [ 盲光社 ] 正 d ....@@~

Angel Mandala 天使曼陀羅 said...

CTM, "一系列保育網誌" - 邊有一系列咁prof呢?:)

"近日妳少了網誌,是忙嗎?" - 多謝捧場:)9月開學後,要上堂,交功課,11/12月最忙.

你決定大搬或小搬(blog from yahoo to blogger)?

陳大文部落 said...

Angel :

我唔會搬,除非有日 Yahoo band 我....

渣估 said...

雅虎咁做有點大陸 "玩和諧" 的跡象...

一和諧就沒了...

陳大文部落 said...

渣 Sir :

Yahoo 咁樣做其實幾多餘,只是把字眼過濾,難見得因此而有良好影響。最多只是死了一個 chan tai man blog ,最多唔講,但唔講,唔代表無左個問題。

其他人的Yahoo 精選講政治的 blog 也同時剔除了。 現在是明星 、女性愛情、女性潮流、總之女性( 正面 )的為主。

我反而奇怪,連有寵物領養( 或談不要虐畜 ) 的 blog 也剔除精選系列,這不明 Yahoo 心態。 可能認為 [ 不是太美化,可能令人看後不會即時快樂 ] 吧。