Friday, November 16, 2007

港女對 Freeze 金睛火眼 MV 的批評



aiko女網民對 Freeze 的批評

freeze 無可否認係香港樂壇裡一隊「人造」既性感女子組合,呢個係人所共知。從你地freeze既表現可見,真係做左唔少事前功夫先出道,例如:大執樣同整凸身體某D 部分。你地既付出相信每一名市民都會感受到,而你地既最終目標係咩雖然我不可知,但係你地畢竟已經出道左一段短時間,以衣家既表現而言,我認為你地係呢一刻著眼既目標係希望吸引中年或年青既男性物體。(眾:咁又係呀,唔係既話洗鬼大執樣咩)雖然係咁,但我相信時間可以證明一切,我深信路遙知馬力呢個道理!

然而,對於你地最新既歌曲有一些意見,無可否認既一點係你地Freeze真係好「性感」,不過由於係人造美,所以本人比較接受唔到。係呢一點,真係要向Freeze 3位成員先致歉!講番正題,對於你地果首((金睛火眼))好感不大。首先請先不要誤會,我並沒有嘗試特地在網上search 一些有關你們的一切,因為我並不是男性。我看過((金睛火眼))這個MV 一次,是因為我無意中在一個音樂節目中看到。但看過一次後,我相信係我有生一年,都一定唔會再污染我純潔既靈魂!這並不代表我封建或者思想守舊,但係我認為有一D野開放得黎都要檢點,雖然擁有開放文明思想既同時亦請不忘道德修養!係MV當中不泛一些不雅及淫洩鏡頭,或許這種不雅鏡頭出現既頻次之多,或許唔多唔小同拍攝角度有關係。即使係咁,我深信如果唔係本身有呢個意念,我相信好難會因為個鏡頭而可以搞到咁多花神。不過,我相信你地呢個MV 應該可以得到某類型人土既垂青!

最後,我有一些忠告俾FREEZE。第一,你地要考慮一下題材同性感既程度會唔會有令人反感既成分。根我所知,你地金睛火眼呢個MV 已經有40多個人打去淫審處投訴。你地公司同你應該借鑒呢一次既經驗,如果唔係我相信長此下去,一定會引起觀眾既反感,咁樣可能會引致你地事業發展上一厥不振!咁樣係百害而無一利。

第二,希望你地3位檢點一D,畢竟係公眾人物,若果你地賣弄性感既程度去到如此田地,我相信你地有可能影響下一代既身心發展。唔好忘記,佢地將會係我地社會主人翁!雖然話呢個世代有千千萬萬個比你地行走既方向更不雅既野,不過我都希望你地唔會成為其中一群害人之馬!再者,你地大事鋪張既整容,令到香港既少男少女有可能價值觀開始改變!搞搞下再過多一兩年個個走晒去美容公司。或者責任根本不在你們身上,但係咁大事鋪張,唔多唔少都會影響我地既價值觀!

以上。

(呢D 都係我既個人意見,接納與否都希望你地可清楚知道存在係FREEZE 當中既問題!我覺得有一句說話係好岩:當局者迷!!仲有請不要誤會,我唔係果D 食飽飯冇野做既人,我咁做只係希望令我地香港有一個更健康同健全既發展!而且我好希望你地可以提升唱功,對於你地既歌聲,我真係有點兒不敢作評論!因為我相信面係人地俾,架係自己丟!再見!

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
現實社會就是由一群不同的人類組成,當中有正直,有奸詐,有善良,有邪惡。每天都有好人好事發生,同樣也不同罪案出現,也常常遇見很多不公平的事,這些都是不爭的事實。所以有這一位自稱純潔靈魂的女網民,也可以有那三位性感小野貓 Freeze 的存在。她說這 MV 污染了她純潔的靈魂,但她不能剝奪男性觀看艷女的權利。她看不看是她的自由,但因她不想看,就強逼別人無權選擇,及要別人認同她的價值觀,這就有違多元社會,窒礙文明發展。

她最噁心的言論是將自己放在道德高地向他人指指點點,這塊道德高地當然是以她自己的標淮建立,所指指點點的東西便是性感裝束,撩人的舞姿,整容等等。這些被指點的事情放在不同的人身上,就會有不同的反應,例如 Freeze 在 MTV 中的性感裝束和各頒獎典禮的女星的盛裝差不多,為什麼劉家玲、張曼玉等女星有權這樣穿著,換了在 Freeze 身上就叫不檢點?

現實社會不是這位港女夢想中的伊甸園,和純潔扯不上關係。如果父母事事替小孩著想,這些性感少許的影像也說影響下一代,這樣過份保護小孩是否一件好事?如果小孩由細到大得不到全面的成長,生活在伊甸園中。當小孩長大成人後,出來社會做事時,才知社會上充滿醜陋,邪惡,奸詐的人和事。遇到不平事時,無法處理,處處碰璧,最終給社會淘汰。到時才知過於愛自己小孩變成害了他,就已經太遲了。

賭徒
http://sickgambler.blogspot.com/

24 comments:

陳大文部落 said...

妖 ~ 好煩呀 ~ 耶 ~

咁正...?

陳大文部落 said...

喂!咁講真丫,金晴火眼 MV 或者成隊 Freeze ,係好明顯俾男人睇架啦,唔係俾 [ 兒童教育 ] 、盲光社、[ 親子教育 ] 睇架丫嘩?

咁正如卅六歲仲天真無牙 feel 既古巨基,都係主要俾 30 以上成熟派甚至中中地既女士睇之嘛,都係咁既原理。有果種 [ youngster / 揍仔 feel ]嘛。

賭徒 said...

卅六歲仲天真無牙 feel 既古巨基
哈~哈~~~
妙句

陳大文部落 said...

古巨基真係 36 架.....
劉德華 47 架...
鄭瘦文 35 架 ,細我一年咋...
楊彩妮 都有 33 架 ....
棋棋 Model...四丫幾架...
陳慧琳 都係 35 架...
梁詠琪 都係 35 同陳慧琳同期架...

係同我同勢代架...@@~ 都...唔細架喇.

袁彌明都 二十有七架!大家都唔細得去邊架喇! 唔係小 Babe 喇!

所以我掛咀邊都話:港女!醒下啦!唔細喇,please. 唔好扮 cute 喇,做得人亞媽有突架喇!

張宏艷 37 !早我一年入行,人地而家三個小孩亞媽喇!

Anonymous said...

古巨基is even more horrible than Freeze!!! 小妮是 anti-Hello Kitty 的, 幾十歲的香港女人會穿Hello Kitty 啊! 天啊!

Chan Tai Man - Blogger巴黎旅客是我的朋友. 她說你是很有名的Blogger! :)

陳大文部落 said...

小妮:

唔係丫嘛? 我係好出名 Blogger ?
認錯人丫嘩? 點可能呀, 何以見得?

出名好?唔係掛;但出名衰,咁好老實又應該唔會喎,因為根本都未出過名...@@...?

.........無乜人向我留言架喎,大佬,妳指出名係咪出晒名 [ 請把此茂利列為永久黑名單 ] ?

陳大文部落 said...

想講講呢...

其實好似我寫的文,是有人會睇,但通常不會出名,而且不會成為 [ 受歡迎笑咪咪 Bloger ] ,因為我寫的屬於帶批判性、Hardcore 、總之不是哈哈笑那種;妳看,多人留言,好多 Fan屎的 blog ,妳睇下佢地都係寫好軟性既野,最受歡迎的題材是:愛情觀、女性自強 / 女性自立、時代女性Blogger、 才女feel 那種Blog。

一定不會是談時事、時弊、帶批評性的Blog,這點我很清楚,因為我以前寫稿就是向市場走,要講求閱讀率,無人喜歡看即是無市場,或市場太窄,即是不暢銷。我以前做寫稿,就是要暢銷,所以明白什麼是sell得,而現在因寫 blog 沒有商業考慮,所以我可以暢所欲言。不過,現在普遍香港人是受媒體直接主導,沒有很好的獨立思維,這是事實,看文章是看 [ 潮流性、性別化、美化的事 ] ,不甚願意去反思一些問題。

chan tai man 是我設計出來,名字即是沒有意義,而我寫的批評港女也好,社會時弊、甚至直言批評男性也好,用 chan tai man 就是代表寫的人,即我,是不能公然表露我是性甚名誰,文章不會引來大眾 Fans,透露自己等如 [ 與民為敵、犯眾憎 ],分分鍾被人罵到臭。

其實我不是很多文是批評港女的,反而是指謫社會光怪陸離現象;問題是,香港人現在很容易去把事物標纖化,況且請見諒在下直言,現在回歸後的港人,文字理解能力真是下降了,你談批判性的題目,莫妄想喜歡看,[ 要懂得看 ]的人也不是太多,起碼在 Blog 的世界如是。所以,妳見有 blog 談下貓仔、煮野食、買衫、或簡單搬一些很平面的愛情觀等,便會有很多人樂意去看,心水清的,會知道很多名目是重重複複,其實無甚意義,我當然不是去評論別人寫的東西,而是指出目前市民的閱讀取態。

我在 yahoo 的 blog 自2007 六月開始,我從來都沒有寫 blog,我知道有 blog 這東西,但沒有參與。文章開始時也刻意調效過,是用 [ funny ]及很平舖直述的寫出來,易看、笑一下,輕鬆點;當讀者數目增多,我便回復至用較深的行文用句,及題材較 Hardcore,看看讀者能否接受。


有部份讀者是快速成長的,很好。但也有不少是 [ 我理解為真的看不懂 ] ;此說法絕無貶意,看批判文章是要學的,或有一定時事觸角才行,批判時弊沒有funny,也不會令人看後歡笑。

妳可以看看,我回應意見時,妳要我很口語化又得,我可以當一個很 funny 的人;但我也可以同時很認真和妳談又得,妳看我 Yahoo 新網誌 [ 股市成人語錄 ] ,我即時寫樂而不淫、或 [ 樂得來好淫 ]都無問題,因為我是寫稿佬嘛。 ( 現在已轉了行 )

畢竟我都不是少青...@@~ 了。

Anonymous said...

香港人不用腦的多. 對生產商有利. 你比咩佢地食咩, 產品容易買出.

Anonymous said...

記得有一次Freeze在公開言論中公然"串"Hotcha
具體說話, 我就不記得了
不過, 透過Freeze這MV, 一些言論, 以及部分新聞, 能看到的東西也不多的
基本上, 就是一種可能較似不可一世, 又或許有點接近某"女神"的形象.......

其實, 個人而言, 我不是反對人造美的
始終, 香港男性某程度上, 是比較現實的, 無論是被風氣帶領也好, 還是"纖體美容"公司故事塑造出來的也好
其實也沒差的, 目的也不多, 增值自已
老實說, 我認為那些什麼美容, 豐胸(但應該不怡括纖體)等等的廣告, 可能會有一點Tricky
為什麼呢? 首先, 女性們看見這些"女神"的形象, 自不然有可能想起自已在男女交際下的失敗, 或者是同事之間的冷言冷語
不過, 別忘記, 男性會仍然會在一些程況下無意的看見這些廣告的(方法太多了, 就不提了)
其實在廣告播出的同時, 也給了男性看女仕們另一個不同的看法了
有些男性, 很討厭一些人造美女的(例如整容, 豐胸那類的)
再加上某些女性可能在性格上出現的問題(自信過餘相信是理由之一)
"形"就被調整了, 但"人"又是否有所增值?

至於那女網友那方面
這跟"看人"有關
不少女性總很討厭"狐狸精"的
因為她們不但會跟自已搶"男人", 而且, 她們往往在人際交往上, 那風光度也不差的
但老實說, 我某程度上, 我也同意病態賭徒的話
有聽過無線播放"Titantic"的風波嗎?
那一次, 無線就是因為播放了女主角當男主角的(裸體)模特兒, 結果收到了不少的投訴
形容在合家歡時段播放不良內容
在最近, 我再跟朋友說起這事時, 他反而認為, 這是"藝術"的一種
這位朋友用什麼角度看"她", 先暫時不提
但從這件事和那MV中, 可看出, 不同的人看不同的事物, 他們所下的評語, 某程度上也反映了他們的性格和價值觀

Carole said...

無咩唔妥喎
咪同jolin嗰d差唔多

賭徒 said...

Carole,妳好。

小妮拉來不少友好一同"怒插"港女,呵呵。

陳大文部落 said...

其實,好老實講,成隊 Freeze 無乜唔妥。

如果你當睇女咁睇,當娛樂囉;如果想要求歌藝,咁好老實,都唔係聽 Freeze 啦。

至於 [ Titanic ] 果場戲,又老實講,好平常,有人投訴根本係多餘,如果果場戲都要投訴,咁幾乎所有報紙、雜誌、甚至去到沙灘女仔著比堅尼,都可以去投訴。

有時看一些人、或者所謂港女的價值觀很好笑,你樣唔好,佢地又睇唔起你,但你樣好呢,佢地又認為你 [ 有潛在威脅 ] ,總之港女心態係好無自信,無自信得來又期望壓制別人。

而家香港動感之都係好 K 型,一方面又古法智慧仁義道德儒家思想;但一方面又超時代全身要完美、要整容、要外國情懷...。超級品味。

反過來講,如果有隊組合係好天真瀾漫,好係純潔無邪 feel ,咁又有港女勇士投訴 [太超現實!純潔得低能!誨辱了時代女性..]

Anonymous said...

Anonymous - Freeze的音樂水平低,做不到高級女神的感覺 (香港流行曲都很垃圾e.g. StXXphy, Txxins, TheXXXa...唉!正宗香港人口味)你可以比較一吓外國女子組合Bond girls:
http://www.youtube.com/watch?v=AgcYV-QmcIc
(你話我寸都係咁話!冇進步的香港流行曲!唱歌好似路人甲唱kARAOKE的又叫歌星.)

病態賭徒 - 討論社會奇怪現象是好事. 不想香港人成為大機構的小鴨子, 你比佢地咩, 就食咩.

Carole - 我們在歐洲看不少比Freeze更開放的事物吧!

Anonymous said...

回Chan Tai Man:
基本上, 如果你所說的事屬實的話, 那樣, 我只能說, 不批評人, 又何來顯得自已那 "出淤泥而不染" 的獨特 "氣質"?

最近查"反智", 我就找到一個很有趣的"例子":
http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E8%8A%99%E8%93%89%E5%A7%90%E5%A7%90&variant=zh-tw

或者, 這世界上, 真的只有"罵人者"本身, 才是"清醒"的吧......

至於香港人的價值觀的話......只能說, 真正的公平, 相信要在"天國"內才能永在了

Anonymous said...

認同,就這樣看此MV的話,雖然露骨
不過男女間形成強烈對比,唔錯
(被狂"嘔"中)...
但細心一看,此片真正用意並非如4仔一般
只是想帶出男女慾求不滿的感覺
但留言小姐卻以自己的標準批判別人
雖然專重其言論自由
但她似乎忘了一點:已所不欲,勿施於人
在口出狂言批判別人之前,
能否衡量一下別人的用意及感受?
只因不合己見而"以道德標準自居"批判別人
似乎有欠公允.

Carole said...

我好怕人做道德佬/婆

即係你自己可以好保守/老土/開放/咩都好
但唔該唔好指指點點

啱啱個fd先講湯唯做得好
都係好多人指指點點
酸葡萄喎

btw, 我同小妮都好外國情懷
小妮更加不得了
有超高品味

仲有你地真係好有耐性
佩服

陳大文部落 said...

好多滿口仁義道德的,其實根本就很無道德。

即例如常自稱才女的,其實說得白點,都不是很有才。

Anonymous said...

小妮,

豈止似路人甲唱K就叫歌星呀? 直頭係唔係啞就做得歌星啦!

VC said...

Thank you for providing such a great joke (and a not-my-cup-of-tea-but-nice-to-view-once MV).

南蠻人 said...

只是香港人對與性有關的東西的免疫力太低啦,最有趣的是對不同國藉的人做相同的行為會有不同反應...美國的MV大把勁過呢個MV啦,很多在香港都有播過,例如Nicole Kidman 和 Robbie William合唱隻歌......但又沒有人有大反應?可能是歧視(香港人)掛?

不過其實佢地d舞真的跳得麻麻地......好好向黑妹學習啦!黑妹跳舞真的”熱”到睇到我噴鼻血....

舒爾賽 said...

我記得黃子華D棟篤笑有講過呢個問題

米生 said...

dear 舒爾賽,

係黃子華的「家婆心態」理論:

當一個女人當面讚另一個女人好得,係基於群眾壓力。……你知唔知女人既審美標準係比我地d男人苛刻好多!……你知唔知我地d男人見到豬排,我地會好唔安樂,你地d女人見到豬排就好快樂!呢d係乜野心態呀各位?……呢d係家婆心態,你幾靚都好,但係你唔好勾佬!……我地男士認為,如果你係一件豬排,咁你基本上係唔使減肥囉!

http://www.geocities.com/hauszec/2-1.htm

渣估 said...

Freeze 對唔少男人來說絕對係"一擦即著", 小弟睇完佢地個金睛火眼 MV 都要沖凍水涼降火。

我實在太.... 有血有肉了!

Anonymous said...

我覺得好似好多人誤會左d野, 佢地整之前本來就係美女- -|||... 至少佢地都係model啊~就好似本來就係瘦既藝員去代言瘦身公司- -... 本來就瘦, 減左就就只係再瘦一點點而已= =...本身就有底啊...

但就係幫佢地出道既係變靚d野老闆, 所以佢地要整容, 要用里個來sell佢地~.~... 佢地d歌其實都ok, 幾好聽, 只係唱功要再努力...