Friday, February 13, 2009

合資格的評論員

雖然本人唔認同,但似乎香港有某一類人會認為,有資格評論港女的人,必須具備以下條件:-

  1. 已跟本港出世的女性結婚 (不但證明有香港女人要,更要證明佢係心甘情願為你照顧家庭)
  2. 有仔女兼已DNA確認 (證明你不是青頭仔,是有實戰經驗兼有生育能力)
  3. 結婚時有錢過女家 (證明唔係食軟飯)
  4. 仲有女人同你講,唔介意你有家庭都要同你一齊 (證明你仲有好大吸引力)
  5. 有非網上嘅社交圈子,例如得閒會約朋友去行山、去藝術館、去睇歌劇(證明你唔係電車男)

5 comments:

Betty said...

突然有料到?

塞米一條揚陸轟炸機 said...

約朋友去行山、去藝術館、去睇歌劇 呢d野唔算係社交活動吧....

Anonymous said...

甲:我要評論港女。
乙:評論港女?你夠唔夠資格先?
甲:要咩資格架?
乙:你一定要有能力溝到港女。
甲:點解呢?
乙:否則的話咪代表你講既野錯晒囉。
甲:我溝到港女,咁係咪代表我講既野啱晒?
乙:唔係!要評論港女,重有一個條件。
甲:重有乜野條件呀?
乙:個條件就係,你唔可以係《怒插港女》既作者。
甲:點解呢?
乙:插得港女,咁就實係溝唔到港女都有之啦。
甲:點解我批評港女就代表我溝唔到港女呢?
乙:哩D叫做邏輯。
甲:評論港女當然包括批評啦,咁根據你既邏輯,我地要取得批評港女既資格,首要條件就係不能批評港女?

陳大文部落 said...

我也非常不同意這幾個論點,而且類似的觀點我也看過不少,大都是來自女性或所謂『潮人才女』。

情況就好像港式女士常說:『只有電車廢男才會不滿港女的』,『談港女 = 指謫全港女性』、『因為你無女人喜歡,咪曲線批評女人囉』類似的觀點。

這些歪理,就類似有些人常說:『你批評特首,你做過特首咩?』,是很橫蠻,很無厘頭。


其實,潛台詞就是港女本身,根本不是要接受談論和批評,也不是要和別人辯論,因為她們只希望人們對其『認同』、『同情』、甚至『模仿』,所以港女最好的借口,就是揶揄批評港女的人是『吃不到的葡萄是酸的』。

還有,最荒謬的是認為男人會去藝術館、運動、看歌劇等等,以代表男人有才華有品味有社交圈,在此我想說:


喂,好笑喇,如果港女見男人真係去睇 Opera、聽 Jazz、聽古典、真係去藝術館、又真係去睇書( 學術果隻 ),港女潮人又會即時話你『自閉』、『呢條友好悶』、『扮晒嘢 ~』、『同時代好脫節囉』、『唔 fashion』這樣的。

塞米一條揚陸轟炸機 said...

"去睇 Opera、聽 Jazz、聽古典、真係去藝術館、...去睇書"呢d活動,有個好大的共通點,就係個人的專注力。

你入到去係咪真係做緊果樣野,是但一兩條問題就知係龍與鳳。就算你同我入到藝術館一樣鍾意pop-art(舉例而已,我不喜歡的其實),一個"你鍾意佢既乜野"就知道佢既sense同你夾唔夾......反過來說,就算佢受過潮類才子/女的薰陶,佢點樣答多少也反應出佢對呢樣野既interest。

---

為甚麼評論港女就一定要"溝"過佢? 乜原來港女們都以為異性關係就只有"溝"一途? 呢,即係我同個女的攀談一輪之後,個女的(或者路人)就會以為我想追佢之類? XD