Wednesday, May 02, 2007

直率

說起那位唯一一個聲稱只喜歡靚仔的朋友,她是在倫敦的一位律師(並非洋妞,乃外流港人也)。你對她說自己擁有名貴跑車豪華別墅工人若干,她毫無興趣。你對她顯露自己藝術天份滿腹經綸小提琴造藝甚高甚麼的,她亦不屑一顧。你對她說自己美國名校出身擁有多少個MBA學位且在HSBC任職,她更會嗤之以鼻。她是那種在私人派對中會跟合眼緣者在Store Room幹起來的女人。她唯一喜歡的,就是靚仔。

沒有太多的精心計算和周密考慮,不像升學求職一樣用大學聯招式或者JobsDB式的系統來擇偶,更不會說需要甚麼養得起我那些勞什子的廢話。你未必認同她的行徑,她亦不需要你來認同。而且直率,毫不掩飾。

10 comments:

Carmelina said...

對於一個咁有錢而又有地位既人,咁呢樣係一定啦,就正如你問一個富豪,佢都一定話係要靚女!有邊個真係同你講心咁傻呢!?

Elvis said...

我那位朋友,也不見得很有錢和地位。倫敦一個畢業不久的年輕Solicitor,收入不會比香港人最看不起的IT行業好多少。當然有人很高薪,但平均來說都只是 35K p.a. 左右。Income tax也高啊,所以還是處於租樓的階段。她的興趣還是性格使然吧。

黑人 said...

這些女孩子我也很佩服的
交往就免了

另,自己思想落伍,接受唔到太硬淨的女仔
近期見到好多blog d 女仔個個寫到自己女強人咁

都係努力搵多兩個錢算吧啦 ~ 唉

Elvis said...

不喜歡硬淨的女人,只喜歡小女人般的。可能是自我膨漲的心態作祟,為了維持自己能對對方展現的空間。

這有可能,是一種精神自瀆來的啊老友。

Anonymous said...

正如男人鍾意靚女,女人鍾意靚仔,好正常。

律師女自己養得起自己,個男人家世對佢並不重要。正如如果男人養得起自己,女人的家世一樣可以不重要。

黑人 said...

喜歡硬淨女人,又有可能係小男人心態作崇,想找個比自己強的女人撐住

欲加之罪何患無辭,橫又死掂又死,任你點gull up 都得

我真係好驚果d... 拿個銀包埋單,會嫌你個銀包無taste,嫌張一百蚊紙殘、對乜7都有要求,同佢一齊成日要步步為營的女人,就算做fd 都怕怕

最近睇左兩個這類的blog,一個是空姐,另一個是會計師,你咁喜歡怒插,俾條link 你自己望望

http://petitelaine.blogspot.com/
http://saintvenus.blogspot.com/

無話佢地係甚麼港女壞人,只不過就算你有錢,會揀這些人做女朋友/老婆嗎?

Elvis said...

我睇過果位梁穎研小姐既文章仲過癮啦,由男人對鞋講到男人個頭。

引來牛棚院長梁文道發炮還擊,知名度大增。

Elvis said...

睇左

會計師冇乜野,果個空姐,好一個港女,嘿嘿。

老蘭見得太多呢類女人。

Elvis said...

我果個朋友同你果個空姐, 的確有相同之處。起碼都真係夠直, 肯認, 唔介意人地點睇。

不過唔同之處係, 據我所知我果個朋友當真唔駛男人錢的, 同果位有金主的空姐唔同。而且佢的確唔介意男人事業同學歷, 唔似果位又要男人呢樣果樣有錢有條件

Anonymous said...

http://petitelaine.blogspot.com/
空姐以為周圍飛, 見識多個你
其實係阿四, 一知半解既水桶

http://saintvenus.blogspot.com/
會計師以為自己醒, 彈前彈後
自吹自擂, 只有自己先識欣賞

一句話: 有taste, 食狗屎