Saturday, October 06, 2007

低級

輕鬆分享,無乜特別要講
成日都俾人話Cheap,或者聽到人話其它人Cheap…

「想有架Ducati 1098電單車」
乜你咁Cheap o家,送pizza 咩

戴一對Sennheiser mx500 耳筒
個樣咁Cheap o家,阿伯聽馬咩?

去華潤超市買o野
乜你咁Cheap o家,有百佳都唔去

去茶餐廳蛇王
乜你咁Cheap o家,唔去Starbucks

Happy Hour 叫支青島飲
乜你咁Cheap o家,幫佢改支Heineken

幫朋友買支Hilti油壓電轉
乜你咁Cheap o家,去鴨寮街買埋o的Cheap o野

買套《大國掘起》睇o下
乜你咁Cheap o家,買埋o的大陸o野

聽《藍泥灣》
乜歌來呀,咁Cheap o家,你落o左o黎幾耐呀?

買對白飯魚踢石地
乜你咁Cheap o家,地盤佬咩?

話去打乒乓波
乜你咁Cheap o家,又唔見話打Golf


乜我好似尹光咩??

10 comments:

陳大文部落 said...

喂,呢 d 野我俾人話過喎 ( 當然係俾港女咀miu miu )...

1. 就算華潤 d 野都唔係好平丫

2. Starbucks ? 無我要食既牛腩飯 + 走糖咖啡喎. ( 我唔覺得 Starbucks 好好飲喎,講真 )

3. 青島我唔飲既,我鍾意 [ 金威純生 ] 既

4. Hilti ? 貴野來架,師傅!最靚架! Heavy Duty 架。 其他 Bosh 拍唔上架。

5. 藍泥灣? 呵,我反而有 keep 陳潔麗既.

6. Golf ? 去深圳打好平之嘛,唔係貴族野架.

Anonymous said...

青島啤係日本朝日啤酒生産架,
Starbucks 我都唔覺得好飲,
「滴露」現在都仲有英皇御準呢幾隻字架
大家飲多D啦

小妮音樂日誌 said...

high 唔 high 要看對手...我不覺得Starbucks有幾high, 美國佬野, 在歐洲比都無人要...

小妮
http://lamusicquedelili.blogspot.com/

Anonymous said...

哈,呢篇好笑!

飲青島一啲都唔cheap,只不過...同事間流傳一句--

「飲青島,老x土」咋嘛。

Anonymous said...

多謝你於我的blog 留言. 我喜歡你文章的 being critical!

ch said...

i agree this article !!!

very funny, especially : "starbucks" is not a coffee, also it is not a good "tea-break" place

Arael said...

我都買o左 大國掘起 (大陆正版)。

我最近又買多張 汪明荃 (香港正版),京華春夢果D.

翩翩 said...

呢篇好攪笑!都幾似尹光,哈哈!

VC said...

尹光勁丫,不用不滿

Fireplace Repair Plymouth said...

Great blog thanks for posting this.